Tímea Križová

Diplomová práce

Market expansion strategy for Sens Foods

Strategie expanze na trh pro Sens Foods
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii expanze na mezinárodní trh a nejrelevantnější způsob vstupu na vybrané trhy pro SENS Foods. SENS Foods, český podnik prodávající produkty s hmyzími bílkovinami, má zájem expandovat na severské trhy - Dánsko, Norsko, Švédsko a Finsko. Teoretická část práce představuje čtenářům důvody k internacionalizaci podnikání a postup procesu výběru trhů …více
Abstract:
The aim of this thesis is to suggest a viable international market expansion strategy for SENS Foods and to propose the most relevant mode of entry into selected markets. SENS Foods, a Czech sustainable insect protein business, would like to expand into the Nordic markets – Denmark, Norway, Sweden and Finland. Theoretical part of the thesis provides readers with reasonings behind business internationalization …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ladislav Tyll
  • Oponent: Natálie Badie

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83785