Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj – Aneta Szulló
Aneta Szulló
Bakalářská práce
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
„Regionální potravina” brand and its significance for regional development
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na označení kvality Regionální potravina a s ní spojené pojmy. Cílem práce bylo zhodnotit význam značky z pohledu spotřebitele a producenta. Pro naplnění stanoveného cíle jsem v rámci praktické části realizovala kvantitativní výzkum za použití metody dotazníkového šetření. Z něhož vyšlo, že Regionální potravina podporuje producenty v reklamě, dodává jim serióznost a umožňuje …víceAbstract:
This thesis is focused on brand Regionální potravina and related terms. Aim of this work was to evaluate meaning of the brand from the point of view of customers and producers. In order to fulfil the set goal, I carried out quantitative research using questionnaire survey method as part of the practical part. Evaluation of results was that the brand supports producers in advertising, gives them respect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iwc55/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Viera Papcunová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj a cestovní ruch / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Komunitně vedený místní rozvoj a jeho vliv na rozvoj regionů
Zuzana Bobková -
Endogenní regionální rozvoj na příkladu MAS Východní Slovácko
Michaela Hanáková -
Impakt lokálních zdrojů alternativní energie na rozvoj regionu a životní prostředí
Miloslava Kabíčková -
Kulturně historické památky a komparace jejich významu pro rozvoj místního cestovního ruchu ve vybraných regionech
Jakub Slávka -
Dopady regionální politiky (a její nástroje) na rozvoj mikroregionů: dynamizace koncepčních dokumentů a aktivní vizualizace prostřednictvím GIS
Jakub Trojan -
How to market a food truck
Pradeep Gangappa Kotihal