Aneta Szulló

Bachelor's thesis

Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj

„Regionální potravina” brand and its significance for regional development
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na označení kvality Regionální potravina a s ní spojené pojmy. Cílem práce bylo zhodnotit význam značky z pohledu spotřebitele a producenta. Pro naplnění stanoveného cíle jsem v rámci praktické části realizovala kvantitativní výzkum za použití metody dotazníkového šetření. Z něhož vyšlo, že Regionální potravina podporuje producenty v reklamě, dodává jim serióznost a umožňuje …more
Abstract:
This thesis is focused on brand Regionální potravina and related terms. Aim of this work was to evaluate meaning of the brand from the point of view of customers and producers. In order to fulfil the set goal, I carried out quantitative research using questionnaire survey method as part of the practical part. Evaluation of results was that the brand supports producers in advertising, gives them respect …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Viera Papcunová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta