Bc. Lenka Grosmanová

Master's thesis

Marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně

Marketing of the town Mariánské Lázně
Abstract:
Tématem této diplomové práce je marketing a marketingová komunikace města Mariánské Lázně. Vlivem sílící globální konkurence na všech úrovních, ale také zvýšením nároků obyvatelstva na kvalitu života, se prohlubují rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými městy. Tento tlak nutí města k inovacím a rozvoji, a to nejen ve sféře technologické, ale i institucionálně – organizační. Je nutné aplikovat poznatky …more
Abstract:
Topic of this graduation theses is marketing and marketing communication of the town Marianske Lazne. In due to increasing global competition at all levels but also increasing demands on people's quality of life are deepen the differences between successful and unsuccessful cities. This pressure forces press on the city to the innovation and development, not only in the realm of technology, but institutionally …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication