Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj – Veronika BREJCHOVÁ
Veronika BREJCHOVÁ
Bachelor's thesis
Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj
Brand management of company Plzeňský Prazdroj, a. s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá brand managementem a jeho využitím ve společnosti. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení značky a jsou zde popsány charakteristické vlastnosti značky, které vytvářejí její hodnotu jak pro společnost, tak pro zákazníka. Předmětem praktické části je analýza konkrétní značky Pilsner Urquell ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., vymezení konkurence a zhodnocení …moreAbstract:
The purpose of the paper given is to introduce brand management and its utilization in a company. Theoretical part contains an introduction to the topic of brand management and description of characteristics of a brand creating value for the company and its customers. The subjekt of the practical part is an analysis of Pilsner Urquell brand of company Plzeňský Prazdroj, a. s., furthermore a description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BREJCHOVÁ, Veronika. Brand management společnosti Plzeňský Prazdroj. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Efektivní marketingové programy spojené s prezentací značky na sportovních akcích
Barbora Kovaříková -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Návrh na změnu vybraných částí marketingovéhu mixu firmy PILSNER URQUELL
Jiří Čumpl -
Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell
Alena NOVOTNÁ -
Marketing značky Pilsner Urquell
Martin WALTER -
Pozice značky Pilsner Urquell
Tereza HROUDOVÁ -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá