Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company – Natalia Vataman
Natalia Vataman
Diplomová práce
Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Abstract:
Nowadays email marketing is being considered as a cost-effective marketing tool for different organizations to market their products or services. Purcari wine is an old wine brand in Moldovan market. The purpose of this thesis is to suggest the new market expansion strategy and overall marketing strategy for Purcari wine in Moldova by introducing an email marketing campaign. The thesis will analyze …víceAbstract:
Nowadays email marketing is being considered as a cost-effective marketing tool for different organizations to market their products or services. Purcari wine is an old wine brand in Moldovan market. The purpose of this thesis is to suggest the new market expansion strategy and overall marketing strategy for Purcari wine in Moldova by introducing an email marketing campaign. The thesis will analyze …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vataman, Natalia. Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
Minh Vu Ngo -
Proposal of Online Marketing Campaign to Enroll Students to Ton Duc Thang University
Viet Linh Vu -
Inflation Targeting vs. Price level Targeting: Comparison in the DSGE Model
Jan Ježek -
Mobile application targeting emotional dysregulation in borderline patients
Martin Páleník -
Deep Learning for small RNA mediated targeting
Ján Krčmář -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Assessing the Effectiveness of Proxy Means Testing in Targeting - A Case Study of Kenyan Cash Transfer for Orphans and Vulnerable Children
Amna BABAR