The Role of New Media in a Modern Marketing Communication – Ulkar Aliyeva
Ulkar Aliyeva
Bachelor's thesis
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Anotácia:
Práce analyzuje hlavní aspekty spojené s používáním nových médií v současné marketingové komunikaci. Srovnání tradičních a nových kanálů v průběhu výzkumu ukazuje, že nová média získávají větší popularitu mezi zákazníky, a proto se stále více a více používají společnostmi v jejich marketingových aktivitách. Analýza společnosti L'Oréal v této práci v praxi ukazuje, jak jsou online sociální média a marketingové …viacAbstract:
The thesis analyses the main aspects associated with the use of new media in contemporary marketing communication. A comparison between traditional and new channels held in the course of the research illustrates that new media are gaining greater popularity among customers, and therefore become more and more widely used by companies in their marketing activities. The analysis of L’Oréal Company within …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xfqy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedúci: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu