Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie) – Mgr. Kateřina Jirků
Mgr. Kateřina Jirků
Diplomová práce
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Obstacles in comprehension of the concept of natural numbers by pupils in the first period of primary school (case study)
Anotace:
Diplomová práce zachycuje pomocí metod případové studie překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v rozmezí 1. období 1. stupně základní školy. Teoretická část sleduje zavádění pojmu přirozeného čísla na počátcích základního vzdělávání, vymezuje problematiku poruch matematických schopností, dotýká se také tematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a s tím souvisejícími …víceAbstract:
Using case study methods, the diploma thesis captures the obstacles in creating the concept of natural number in the pupil during the first period of primary school. The theoretical part follows the concept of natural number at the beginning of education, defines the issue of mathematical ability disorders, and also mentions the topic of education of a pupil with special educational needs and related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/buvgs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRKŮ, Kateřina. \textit{Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ahd59g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Implementace softwaru Koha do knihovny střední školy: Případová studie pro Masarykovu střední školu zemědělskou a vyšší odbornou školu v Opavě
Martina Růžičková -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Výuka lidových tradic a zvyků ve 2. ročníku vybrané základní školy v regionu Uherskohradišťska: případová studie
Martina Sonntagová -
Sociálně patologické jevy ve vybrané základní škole. Případová studie.
Denisa Kalousová