Ondřej Čarný

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. V teoretické části je popsána základní struktura a metody použité při tvorbě marketingového plánu. Práce obsahuje marketingový výzkum, situační analýzu podniku, stanovení marketingových cílů, formulaci marketingové strategie a marketingového mixu, návrh akčních opatření a jejich harmonogram. Na konci se nachází rozpočet plánovaných opatření …více
Abstract:
The subject of this Bachelor thesis is creation of marketing plan. In the theoretical part is described a basic structure of marketing plan and methods used for creation of marketing plan. The thesis includes marketing research, situation analysis, goal definition, formulation of marketing strategy and marketing mix, draft of action program and its schedule. In the end of the thesis there is an action …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta