Ondřej Čarný
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu
Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. V teoretické části je popsána základní struktura a metody použité při tvorbě marketingového plánu. Práce obsahuje marketingový výzkum, situační analýzu podniku, stanovení marketingových cílů, formulaci marketingové strategie a marketingového mixu, návrh akčních opatření a jejich harmonogram. Na konci se nachází rozpočet plánovaných opatření …víceAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is creation of marketing plan. In the theoretical part is described a basic structure of marketing plan and methods used for creation of marketing plan. The thesis includes marketing research, situation analysis, goal definition, formulation of marketing strategy and marketing mix, draft of action program and its schedule. In the end of the thesis there is an action …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bmj1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový plán
Martin Rodinger -
Marketingový plán podniku
Michal Toman -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev