Marketingová strategie pro MF desserts – Bc. Tereza Adámková
Bc. Tereza Adámková
Diplomová práce
Marketingová strategie pro MF desserts
The Marketing strategy for MF desserts
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro cukrářskou výrobnu. Cílem práce je na základě teoretických poznatků, vytvořených jednotlivých analýz a průzkumu cílového trhu v oblasti cukrářství navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro vlastní podnikání MF desserts. Teoretická část vymezuje základní pojmy související s podnikáním a tvorbou marketingové strategie. Praktická část …víceAbstract:
This thesis deals with marketing strategy for confectionery MF desserts. The main aim is propose appropriate marketing strategy for the starting own business in manufacture and sale of confectionery products. Marketing strategy is based on theoretical knowledge, individual analyses and quantitative research of confectionery on the target market. The theoretical part defines the basic terms related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adámková, Tereza. Marketingová strategie pro MF desserts. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku
Václav Rožec -
Marketingová strategie malého zemědělského podniku – Farma Machač
Marie Drncová -
Marketingová strategie pro malou strojírenskou firmu
Petr Hojsák -
Marketingová strategie vybrané firmy
Ankhilsarnai Altanbalová -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková