Poskytovaní zpětné vazby z pohledu vysokoškolských studentů v předmětu ročníkových prací – Bc. Kristýna Kovářová
Bc. Kristýna Kovářová
Bachelor's thesis
Poskytovaní zpětné vazby z pohledu vysokoškolských studentů v předmětu ročníkových prací
Providing feedback from the perspective of university students in the subject of term theses
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá poskytováním zpětné vazby z pohledu vysokoškolských studentů v předmětu ročníkových prací. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. První část, teoretická, vymezuje zpětnou vazbu, její definici, její použití a její funkci. Dále v teoretické části rozebírám samostatnou práci, její vliv a místo zpětné vazby v ní. V poslední části se věnuji zpětné vazbě ve výuce …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with providing feedback from the perspective of university students in the subject of term theses. The work is divided into theoretical and empirical part. The first part, theoretical, defines the feedback, its use, and its function. Furthermore, in the theoretical part I analyse individual work and its influence. In the last part I deal with the feedback in the teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u6m2y/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘOVÁ, Kristýna. \textit{Poskytovaní zpětné vazby z pohledu vysokoškolských studentů v předmětu ročníkových prací}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ai120l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Impact of Feedback Strategies on Student Motivation and Growth Mindset for English Language Classrooms in the Czech Republic
Veronika Halászová -
Citová vazba v souvislosti s pocitem osamělosti v období mladší dospělosti
Eva OKROUHLÁ -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Tvůrčí psaní a vědecká práce
Pavla Pazderníková -
Analýza peer assessmentu v rámci kurzu Kreativní práce s informacemi
Jan Černý -
Online Collaborative Work in EFL Classes at Lower-Secondary School
Barbora Babičová -
Zpětná vazba v práci manažera - teoretická analýza pojetí pojmu
Lucie Maršálková