Bc. Lucie Čakrdová

Diplomová práce

Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care

Optimization of the company's online marketing strategy using See, Think, Do, Care
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace online marketingové strategie s využitím konceptu "See, Think, Do, Care". Cílem práce je zhodnocení současného stavu online marketingových aktivit a navržení možných zlepšení napříč celou online marketingovou strategií za pomocí STDC nástroje. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of optimizing the online marketing strategy using the concept of "See, Think, Do, Care". The aim of the work is to evaluate the current state of online marketing activities and to suggest possible improvements across the entire online marketing strategy using the STDC tool. The first part presents the theoretical basis of online marketing, followed by a more …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čakrdová, Lucie. Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta