Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care – Bc. Lucie Čakrdová
Bc. Lucie Čakrdová
Master's thesis
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Optimization of the company's online marketing strategy using See, Think, Do, Care
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace online marketingové strategie s využitím konceptu "See, Think, Do, Care". Cílem práce je zhodnocení současného stavu online marketingových aktivit a navržení možných zlepšení napříč celou online marketingovou strategií za pomocí STDC nástroje. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of optimizing the online marketing strategy using the concept of "See, Think, Do, Care". The aim of the work is to evaluate the current state of online marketing activities and to suggest possible improvements across the entire online marketing strategy using the STDC tool. The first part presents the theoretical basis of online marketing, followed by a more …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČAKRDOVÁ, Lucie. \textit{Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ai2k7a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čakrdová, Lucie. Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights