Management kvality služeb s využitím techniky mystery – Bc. Iva Šichanová
Bc. Iva Šichanová
Diplomová práce
Management kvality služeb s využitím techniky mystery
Management of quality service using mystery technique
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality služeb s využitím techniky mystery. Jejím cílem je představení řízení kvality služeb pomocí metody Mystery Shopping, její aplikace v praxi, interpretace jejích výsledků a následné navržení doporučení. Práce vychází z pojmů produkt, služba a jejich vzájemná koexistence. Dále se zaměřuje přímo na služby v marketingu. Následně je navázáno na …víceAbstract:
This diploma thesis deals with problems of management of quality service using mystery technique. The objective is to introduce management of quality service through Mystery Shopping, its application in practice, interpretation of results and subsequent proposal of recommendations. The thesis issues defined notions as product, service and their mutual coexistence. Further the thesis deals directly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ooofh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness Evaluation of Shopper Marketing Tools
Alena Sergeevna Gruzdeva -
Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci
Alina Koltykova -
Řízení kvality veřejných služeb - případová studie
Nikol Řačáková -
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
Jana Plátenková -
Analýza řízení kvality služeb vybrané firmy
Hana Dropová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Řízení kvality služeb - příklad obecního úřadu
Ivana Juříková