Bc. Iva Šichanová

Diplomová práce

Management kvality služeb s využitím techniky mystery

Management of quality service using mystery technique
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality služeb s využitím techniky mystery. Jejím cílem je představení řízení kvality služeb pomocí metody Mystery Shopping, její aplikace v praxi, interpretace jejích výsledků a následné navržení doporučení. Práce vychází z pojmů produkt, služba a jejich vzájemná koexistence. Dále se zaměřuje přímo na služby v marketingu. Následně je navázáno na …více
Abstract:
This diploma thesis deals with problems of management of quality service using mystery technique. The objective is to introduce management of quality service through Mystery Shopping, its application in practice, interpretation of results and subsequent proposal of recommendations. The thesis issues defined notions as product, service and their mutual coexistence. Further the thesis deals directly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace