Bc. Iva Šichanová

Master's thesis

Management kvality služeb s využitím techniky mystery

Management of quality service using mystery technique
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality služeb s využitím techniky mystery. Jejím cílem je představení řízení kvality služeb pomocí metody Mystery Shopping, její aplikace v praxi, interpretace jejích výsledků a následné navržení doporučení. Práce vychází z pojmů produkt, služba a jejich vzájemná koexistence. Dále se zaměřuje přímo na služby v marketingu. Následně je navázáno na …more
Abstract:
This diploma thesis deals with problems of management of quality service using mystery technique. The objective is to introduce management of quality service through Mystery Shopping, its application in practice, interpretation of results and subsequent proposal of recommendations. The thesis issues defined notions as product, service and their mutual coexistence. Further the thesis deals directly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication