Vliv reklamy na chování spotřebitelů – Natálie Režná
Natálie Režná
Bakalářská práce
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
Impact of Advertisement on Consumer Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na televizní reklamu a její vliv na spotřebitele. Konkrétně zkoumá, do jaké míry se nechají spotřebitelé ovlivnit televizní reklamou k samotnému nákupu. Bakalářská práce se rozdělena do několika kapitol. První kapitola představuje úvod, kde je téma představeno. Další kapitola se soustředí na teoretická východiska reklamy a rozhodování spotřebitele. Ve třetí kapitole …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on television advertising and its impact on consumers. Specifically, it examines the extent to which consumers will be influenced by television advertising to make the actual purchase. The bachelor thesis is divided into several chapters. The first chapter is an introduction where the topic is introduced. The next chapter focuses on the theoretical background of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149358
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Monika Motyčková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková