Podnikatelský plán na založení minipivovaru – Gabriela Malíčková
Gabriela Malíčková
Bakalářská práce
Podnikatelský plán na založení minipivovaru
Business plan to set up a mini-brewery
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení minipivovaru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s tvorbou podnikatelského plánu a následně je provedena deskripce struktury a náležitostí jednotlivých částí. V rámci praktické části je vytvořen podnikatelský plán na založení minipivovaru. Dále je určena …víceAbstract:
The purpose of this work is to create and set up a business plan for a new mini-brewery. The theoretical part defines the basic concepts related to the creation of a plan and describes its structure and important points of individual parts. Practical part is showing created business plan of a mini-brewery, the choice of its targeting on the market and the determination of the payback period of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/o1wnj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. David Král, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bohumila Žáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza průmyslového turismu
Anna Chlumová -
SWOT analýza vybrané destinace CR
Kristýna Jelínková -
Zvyšování výkonnosti firmy pomocí SWOT analýzy
Ivan Černík -
Investování do nemovitostí za účelem nejkratší doby návratnosti
Marek ŠULAVA -
Ekonomická analýza bioplynové stanice
Daniel Benedikt -
Návratnost investic do marketingu na sociálních sítích
Marek Vaniš -
Marketingová strategie pro Investice do zahraničí
Kateřina Kunešová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska