Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s. – Alina Primakova
Alina Primakova
Bachelor's thesis
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Analysis and proposal for improvement of marketing communication of the non-profit organization Kroky Dobra
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra a nabízí doporučení k jejímu zlepšení. Hlavním cílem práce je posoudit efektivitu marketingové komunikace organizace Kroky Dobra na základě provedeného výzkumu a následně předložit návrhy na její zkvalitnění. V teoretické části práce jsou uvedeny klíčové poznatky o marketingu, marketingové komunikaci a …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the marketing communication of the non-profit organization Kroky Dobra and proposes recommendations for its improvement. The main objective of the thesis is to assess the effectiveness of the marketing communication of the Kroky Dobra organization based on the conducted research and subsequently present suggestions for its improvement. In the theoretical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90986
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2023
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Alžbeta Gburíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRIMAKOVA, Alina. \textit{Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/aig4us/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90986
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová