Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní prodejny – Daniela Holubová
Daniela Holubová
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní prodejny
Customer Satisfaction Measurement in Retail Outlet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou. V teoretické části byla shromážděna východiska týkající se měření spokojenosti zákazníků a také problematika maloobchodu. Dále byly charakterizovány Potraviny u Laciny. V praktické části byl naplánován a proveden marketingový výzkum týkající se právě měření spokojenosti zákazníků. Vzorek respondentů tvořilo celkem 163 …víceAbstract:
This diploma thesis deals with measuring customer satisfaction with retail outlets. The theoretical part was assembled on the basis of measurement of customer satisfaction and detail issues. Next the company was characterized. In the practical part was planned and carried out marketing research on measuring customer satisfaction. The sample of respondents consisted of a total of 163 customers. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří
Tereza ŠULANOVÁ -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníků po remodelingu prodejny maloobchodního řetězce Albert Česká republika, s.r.o.
Kristýna Špačková -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
Dagmar KUPCOVÁ -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran