Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy – Iva ADAMUSOVÁ
Iva ADAMUSOVÁ
Master's thesis
Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy
Professional Teaching Portfolio of Primary School Teacher
Abstract:
Diplomová práce je věnována profesnímu portfoliu učitele na prvním stupni základní školy a to hlavně podobě v jaké se v praxi vyskytuje u pedagogů. Na základě odborné literatury bude popsáno profesní portfolio, jeho struktura a v souvislosti se sebereflektivním a sebehodnotícím pojetím portfolia, také syndrom vyhoření, kdy může portfolio posloužit jako prevence. Vymezena je také pedagogická profese …moreAbstract:
The thesis is focused on a professional portfolio of a primary teacher, mainly as it appears in teachers´ practice. On the basis of professional literature there will be described: the professional portfolio and its structure as well as the burnout syndrome in relation to self-reflection and self-evaluation conception of the portfolio, when the portfolio may be its prevention. The pedagogical profession …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMUSOVÁ, Iva. Profesní portfolio učitele 1. stupně základní školy. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Profesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu
Jana VONDRÁČKOVÁ -
Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci
Olga VOLFOVÁ NAXEROVÁ