Vliv Feuersteinova Instrumentálního Obohacování na žáky s ADHD – Bc. Zuzana Tihelková
Bc. Zuzana Tihelková
Master's thesis
Vliv Feuersteinova Instrumentálního Obohacování na žáky s ADHD
The Effect of Feuerstein Instrumental Enrichment on Student with ADHD
Anotácia:
Práce se zabývá Vlivem Feuersteinova Instrumentálního Obohacování na žáky s poruchou pozornosti. Práce se skládá ze čtyř částí. Tří teoretických a jedné výzkumné. Teoretické části pojednávají o poruchách pozornosti, přístupech k osobám s ADHD a o Feuersteinově Instrumentálním Obohacování. V praktické části byly zpracovány dvě případové studie žáků s ADHD, kteří pracují s Feuersteinovým Instrumentálním …viacAbstract:
This work deals with the effect of Feuerstein's Instrumental Enrichment on students suffering from attention deficit disorder. It consists of four parts, three of which are theoretical; the fourth one has the character of research. The theoretical sections are concerned with attention deficit disorder, approaches to individuals suffering from ADHD, as well as with Feuerstein's Instrumental Enrichment …viacKľúčové slová
Feuersteinovo Instrumentální Obohacování Porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) hyperkinetická porucha hyperaktivita impulzivita porucha pozornosti Feuerstein Instrumental Enrichment attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) hyperkinetic disorder hyperactivity impulzivity attention deficit disorder
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s37i9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2016
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ