Ivan Chválny

Master's thesis

Návrh komunikační strategie na trhu sportovní výživy

Concept of communications strategy in sports nutrition industry
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro český e-shop působící na trhu sportovní výživy. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu, zvláštní důraz je kladen na oblast marketingové komunikace. V druhé části práce je již klasický koncept marketingového plánu aplikován na zvolenou firmu a reálné tržní prostředí …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis was to design a marketing and communications strategy for Czech e-shop doing business in sports nutrition market. Necessary theoretical minimum allowing to develop a marketing plan is presented in the first part of the thesis, the main emphasis is placed on marketing communications. In the second part the traditional conception of marketing plan is applied on a selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2016
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Květa Olšanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48800