Návrh komunikační strategie na trhu sportovní výživy – Ivan Chválny
Ivan Chválny
Master's thesis
Návrh komunikační strategie na trhu sportovní výživy
Concept of communications strategy in sports nutrition industry
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro český e-shop působící na trhu sportovní výživy. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu, zvláštní důraz je kladen na oblast marketingové komunikace. V druhé části práce je již klasický koncept marketingového plánu aplikován na zvolenou firmu a reálné tržní prostředí …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis was to design a marketing and communications strategy for Czech e-shop doing business in sports nutrition market. Necessary theoretical minimum allowing to develop a marketing plan is presented in the first part of the thesis, the main emphasis is placed on marketing communications. In the second part the traditional conception of marketing plan is applied on a selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48800
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2016
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Květa Olšanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48800
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Corruption in the Czech Republic. A situation analysis from the point of view of German companies in the Czech market
Anna-Lena Lochman -
Marketingový plán pro expanzi společnosti Torrsen Sports s.r.o.
Jaroslav Kotolan