Bc. Ondřej Hlaváč
Master's thesis
Zlomky na druhém stupni základní školy
Fractions in lower secondary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zmapování výstupních znalostí v problematice ?celku a jeho části?. Je rozdělena do dvou částí, v teoretické jsou zpracovány některé kurikulární dokumenty, styl výuky učitele, nejčastější chyby a východiska v oblasti zejména zlomků, v části praktické jsou prostřednictvím didaktického testu provedeného v 8. a 9. třídách a dvou případových studií zkoumány výzkumné předpoklady …moreAbstract:
The thesis focuses on mapping the output knowledge in the issue of "the whole and its part". It is divided into two parts, in the theoretical part there are processed some curricular documents, the teacher's teaching style, the most common mistakes and their possible solutions, in the practical part there are examined research assumptions through a didactic test taken in 8th and 9th grades and two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2021
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Martina Šimůnková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hlaváč, Ondřej. Zlomky na druhém stupni základní školy. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Mathematics / AJ-M
Theses on a related topic
-
Potíže žáků 7. ročníku při provádění základních operací se zlomky
Monika Novotná -
Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting
Alena KRAJÍČKOVÁ -
Využití gamifikace ve středoškolské výuce: případová studie
Karolína Oplátková -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Výuka lidových tradic a zvyků ve 2. ročníku vybrané základní školy v regionu Uherskohradišťska: případová studie
Martina Sonntagová -
Terénní výuka v zeměpise: případová studie rekonstrukce stadionu Za Lužánkami
Tomáš Klimenda -
Distanční výuka v primární škole během pandemie nemoci covid-19: případová studie
Tereza Čepeláková -
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová