Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí – Pavla Kvasnicová
Pavla Kvasnicová
Diplomová práce
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
The comparison of communication strategy of the Coca-Cola company and its representative competitors in the Czech Republic and abroad
Anotace:
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu …víceAbstract:
In my thesis I am looking into the comparison of communication strategy of the Coca-Cola company and its representative competitors in the Czech Republic and abroad. Each company has its own communication strategy and its communication mix, with help of which it is pursuing the successfulness of the communication strategy. The objective of my research is to find out to what extent it is successful …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVASNICOVÁ, Pavla. \textit{Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a~jejich vybraných konkurentů v~České republice a~v zahraničí}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ajxk8t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář