Pavla Kvasnicová

Diplomová práce

Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí

The comparison of communication strategy of the Coca-Cola company and its representative competitors in the Czech Republic and abroad
Anotace:
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu …více
Abstract:
In my thesis I am looking into the comparison of communication strategy of the Coca-Cola company and its representative competitors in the Czech Republic and abroad. Each company has its own communication strategy and its communication mix, with help of which it is pursuing the successfulness of the communication strategy. The objective of my research is to find out to what extent it is successful …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43270