Theses 

Dítě jako spotřebitel? – Bc. Barbora Hemzáčková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Barbora Hemzáčková

Bakalářská práce

Dítě jako spotřebitel?

The child as a consumer?

Anotace: Tato práce zkoumá, jak děti předškolního věku vnímají reklamu. Zabývá se tím, zda děti rozumějí významu slova reklama. Dále se snaží zjistit jejich názor na ni a do jaké míry reklamnímu sdělení důvěřují. Cílem práce je i odhalit, jaké množství reklamy děti shlédnou při sledování dětských pořadů a prohlížení časopisů přímo jim určených.

Abstract: This thesis analysis, how children from their very early age perceive publicity. It focuses on children’s understanding of the term publicity. Additionally, it analysis their opinion on it and to what extend is commercial sharing trustworthy for them. The aim of this thesis is to discover the number of viewed commercial announcements while observing television channels, magazines concentrated on children’s preference.

Klíčová slova: děti, dětské pořady, časopisy, mateřské škola, média, ochrana, reklama

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze


Nahoru | Aktuální datum a čas: 27. 6. 2019 04:37, 26. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz