Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků – Natálie LOUKOTKOVÁ
Natálie LOUKOTKOVÁ
Bakalářská práce
Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků
Career sites as an employee recruitment tool
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kariérních stránek vybraných společností. Cílem práce je zhodnotit kariérní stránky vybraných společností jako nástroje získávání nových pracovníků a následně navrhnout doporučení, které firmy mohou využít při vytváření a vývoji kariérních stránek nebo pomocí nich vylepšit své stávající kariérní stránky. V teoretické části jsou na základě odborné literatury …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of career sites of selected companies. The aim of the thesis is to evaluate the career pages of selected companies as a tool for recruiting new employees and then to propose recommendations that companies can use in the creation and development of career pages or use them to improve their existing career pages. In the theoretical part, the concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LOUKOTKOVÁ, Natálie. Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Projektové řízení / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Myslíková -
Faktory ovlivňující atraktivitu zaměstnavatele
Veronika Pařenicová -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal