Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků – Natálie LOUKOTKOVÁ
Natálie LOUKOTKOVÁ
Bachelor's thesis
Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků
Career sites as an employee recruitment tool
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kariérních stránek vybraných společností. Cílem práce je zhodnotit kariérní stránky vybraných společností jako nástroje získávání nových pracovníků a následně navrhnout doporučení, které firmy mohou využít při vytváření a vývoji kariérních stránek nebo pomocí nich vylepšit své stávající kariérní stránky. V teoretické části jsou na základě odborné literatury …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of career sites of selected companies. The aim of the thesis is to evaluate the career pages of selected companies as a tool for recruiting new employees and then to propose recommendations that companies can use in the creation and development of career pages or use them to improve their existing career pages. In the theoretical part, the concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LOUKOTKOVÁ, Natálie. Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Project Management / Projektové řízení
Theses on a related topic
-
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Myslíková -
Faktory ovlivňující atraktivitu zaměstnavatele
Veronika Pařenicová -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal