Bc. Věra Legatová
Diplomová práce
Copywriting a jeho účinnost
Copywriting and Its Efficiency
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu a copywritingu, kam spadá tvoření reklamních sloganů. Jsou zde počátky, nástroje a výhody i nevýhody obsahového marketingu. Dále je zde popsaný postup při jeho tvoření, rozdělení cílových skupin, propagace vzniklého obsahu. Dále zde popisuje, kdo je copywriter, co by měl umět a jak probíhá jeho práce. Následně se zabývá různými jazykovými zvláštnostmi …víceAbstract:
This diploma thesis elaborates on content marketing and copywriting, where the creation of advertising slogans belongs. Thesis describes beginnings, used tools and advantages and disadvantages of content marketing. Furthermore, thesis describes procedure of content marketing creation, distribution of target groups and promotion of the created content. It also outlines who is a copywriter, what he/she …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yir6w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Analysis of Linguistic Devices in Airline Advertising Slogans
Lucia PODOLONOVIČOVÁ -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Tvorba a funkce reklamních sloganů
Kateřina Lhotová -
Konceptuální metafory ve vybraných českých reklamních sloganech
Lenka Vojtíšková