Bc. Věra Legatová

Diplomová práce

Copywriting a jeho účinnost

Copywriting and Its Efficiency
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu a copywritingu, kam spadá tvoření reklamních sloganů. Jsou zde počátky, nástroje a výhody i nevýhody obsahového marketingu. Dále je zde popsaný postup při jeho tvoření, rozdělení cílových skupin, propagace vzniklého obsahu. Dále zde popisuje, kdo je copywriter, co by měl umět a jak probíhá jeho práce. Následně se zabývá různými jazykovými zvláštnostmi …více
Abstract:
This diploma thesis elaborates on content marketing and copywriting, where the creation of advertising slogans belongs. Thesis describes beginnings, used tools and advantages and disadvantages of content marketing. Furthermore, thesis describes procedure of content marketing creation, distribution of target groups and promotion of the created content. It also outlines who is a copywriter, what he/she …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní