Ing. Dana Kammererová
Master's thesis
Marketingový výzkum
Marketing research
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum“ je realizace marketingového výzkumu pro společnost Danza, o. s. Hlavním cíle výzkumu jsou dva. Prvním je identifikace atributů, které jsou významné pro kupujícího při rozhodování o výběru služby dětského tanečního kurzu. Druhým je zjištění míry vlivu spotřebitele na kupujícího při rozhodování. Vedlejším cílem je identifikace významných motivačních atributů …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing research” is to implement marketing research for Danza, o. s. I set two primary objectives for my thesis. The first is the identification of attributes, which are important for the buyer, when he is making purchasing decision. Another primary objective is the determination of consumer´s influence on buyer´s decision making process. The secondary objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wibzq/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Rozhodovací proces pro efektivní využití rodinného domu
Nikola Kozáková -
Rozhodovací proces o nástupnictví v rodinné firmě formou prodeje
Lucie Klattová -
Proces prosazování investičního záměru čistírny odpadních vod v prostředí malých obcí (Habry na Vysočině)
Pavel Víšek -
Plánovaná lesbická rodina: rozhodovací proces jako klíčový aspekt přechodu k rodičovství
Eva Polášková -
Vliv volnočasových zařízení na rozhodovací proces při výběru nemovitosti
Michal PICH -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová