Ing. Dana Kammererová
Diplomová práce
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum“ je realizace marketingového výzkumu pro společnost Danza, o. s. Hlavním cíle výzkumu jsou dva. Prvním je identifikace atributů, které jsou významné pro kupujícího při rozhodování o výběru služby dětského tanečního kurzu. Druhým je zjištění míry vlivu spotřebitele na kupujícího při rozhodování. Vedlejším cílem je identifikace významných motivačních atributů …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing research” is to implement marketing research for Danza, o. s. I set two primary objectives for my thesis. The first is the identification of attributes, which are important for the buyer, when he is making purchasing decision. Another primary objective is the determination of consumer´s influence on buyer´s decision making process. The secondary objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wibzq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodovací proces pro efektivní využití rodinného domu
Nikola Kozáková -
Rozhodovací proces o nástupnictví v rodinné firmě formou prodeje
Lucie Klattová -
Proces prosazování investičního záměru čistírny odpadních vod v prostředí malých obcí (Habry na Vysočině)
Pavel Víšek -
Plánovaná lesbická rodina: rozhodovací proces jako klíčový aspekt přechodu k rodičovství
Eva Polášková -
Vliv volnočasových zařízení na rozhodovací proces při výběru nemovitosti
Michal PICH -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová