Význam motivace v předškolním vzdělávání – Zuzana BAIEROVÁ
Zuzana BAIEROVÁ
Bakalářská práce
Význam motivace v předškolním vzdělávání
The importance of motivation in preschool education
Anotace:
Tato práce je zaměřená na motivaci ve vzdělávání dětí předškolního věku. O vysvětlení pojmu motivace a o jejím vzniku existují mnohé teorie. K pojmům motivace a motiv se váže široká škála významů a synonym. Jejich přesnější vymezení závisí na pojetí jednotlivých autorů. Avšak ze všech dohromady vyplývá, že motivace dává směr našemu chování a motivy jsou tím, z čeho motivace vychází a co ji dále ovlivňuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a motivation in education of preschool children. There are many theories that explain the conception of the motivation and its origin. Conceptions of the motivation and a motive are connected with a wide range of meanings and synonyms. Their specific definitions depend on concepts of individual authors. Nevertheless from all of that emerged that the motivation gives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAIEROVÁ, Zuzana. Význam motivace v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru a jejich využívání z hlediska motivace zaměstnanců
Adéla Lebová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Metody a formy práce s žáky se specifickými poruchami učení na 1. a 2. stupni základní školy
Petra CETKOVSKÁ -
Metody a formy dějepisné výuky a jejich aplikace na druhém stupni základních škol na Kolínsku
Tereza Švarcová -
Pedagogická práce se žáky 9. ročníku s ADHD - výukové metody a formy a jejich efektivita
Nela Zemanová