Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace? – Bc. Dušan MATEIČKA
Bc. Dušan MATEIČKA
Bachelor's thesis
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
Viral marketing - new phenomenon of interactive communication?
Abstract:
Táto bakalárska práca pojednáva o virálnom marketingu {--} jednej z nových foriem interaktívnej marketingovej komunikácie. V teoretickej časti práce je definovaná teória virálneho marketingu a jeho začlenenie do integrovanej marketingovej komunikácie. V ďalšej kapitole je popisovaný vznik, vývoj a prostredie internetu s jeho špecifikami, ktoré sú dôležitou súčasťou šírenia virálnych kampaní. Praktická …moreAbstract:
This bachelor work is about viral marketing {--} one of the new forms of interactive marketing communication. In theoretical part is defined theory of viral marketing and its integration into integrated marketing communication. In next chapter is described creation, development and world of internet with its specification, which are important parts of spreading of viral campaigns. Practical part analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7474
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATEIČKA, Dušan. \textit{Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/akjjwd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATEIČKA, Dušan. Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Marketing a sociálne siete
Mária Danišová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova