Bc. Dušan MATEIČKA

Bachelor's thesis

Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?

Viral marketing - new phenomenon of interactive communication?
Abstract:
Táto bakalárska práca pojednáva o virálnom marketingu {--} jednej z nových foriem interaktívnej marketingovej komunikácie. V teoretickej časti práce je definovaná teória virálneho marketingu a jeho začlenenie do integrovanej marketingovej komunikácie. V ďalšej kapitole je popisovaný vznik, vývoj a prostredie internetu s jeho špecifikami, ktoré sú dôležitou súčasťou šírenia virálnych kampaní. Praktická …more
Abstract:
This bachelor work is about viral marketing {--} one of the new forms of interactive marketing communication. In theoretical part is defined theory of viral marketing and its integration into integrated marketing communication. In next chapter is described creation, development and world of internet with its specification, which are important parts of spreading of viral campaigns. Practical part analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier: 7474

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2008
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MATEIČKA, Dušan. Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications