Měření spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu – Petr Čončka
Petr Čončka
Bakalářská práce
Měření spokojenosti návštěvníků hudebního festivalu
Visitor Satisfaction Measurement with Music Festival
Anotace:
Cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků festivalu Masters of Rock a navrhnout případné řešení zjištěných problémů. V teoretické části mé práce jsem se zaměřil na charakteristiku festivalu Masters of Rock a metodiku marketingového výzkumu. V praktické části mé práce jsem se zabýval analýzou spokojenosti návštěvníků festivalu Masters of Rock. Závěrečná část mé práce obsahuje návrhy a doporučení …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to measure satisfaction of visitors of Masters of Rock festival and suggest the solution of the found problems. In theoretical part of my thesis I focused on Masters of Rock festival characteristics and marketing research methodics. In the practical part of my thesis I focused on measuring the satisfaction of visitors of Masters of Rock festival. Final part of my thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80834
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Veronika Haasová -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix vybrané společnosti
Pavlína Sasinová -
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Veronika Haasová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková