Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci – Bc. Gabriela Čebišová
Bc. Gabriela Čebišová
Bakalářská práce
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Event Marketing - PR tool for the target group of customers and employees
Anotace:
Tato práce se zabývá event marketingem jako komunikační strategií, které firmy používají při propagaci směrem k zákazníkům i vlastním zaměstnancům. Shrnuje dosavadní teoretické poznatky a poukazuje na rozdíl mezi teorií a praktickým procesem realizace eventů. Hlavním cílem práce je prokázat vzrůstající význam event marketingu v marketingovém mixu firem. Jako důkaz slouží výsledky vůbec prvního českého …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with event marketing as a communication strategy used by companies as a promotion tool towards customers and employees. It summarizes existing theoretical knowledge and points out the differences between theory and practical processes of creating an event. The key objective is to proof the increasing importance of event marketing in companies marketing communication mix. To …víceKlíčová slova
Event marketing firemní event na zážitky zaměřená komunikační strategie marketingový mix nástroje PR integrovaná komunikační strategie inscenování zážitku pořádání akcí aktivní emocionální prožitek kreativní komunikace typologie eventů event controlling event marketingová agentura. Event marketing companies' event experience oriented communication strategy marketing mix PR tools integrated communication strategy producing experience organizing events active emotional experience creative communication event typology event marketing agency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Činnost event marketingové firmy
Hana Kohoutová -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Kateřina Ščučková -
Aktuální trendy event marketingu v ČR
Simona Otáhalová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Marketingová strategie event agentury vstupující na trh
Eva Horáková -
Event management podniku z pohledu realizační agentury
Šárka Prchalová