Návrh marketingové komunikace e-shopu OBALNAJABKO.CZ – Daniel Konečný
Daniel Konečný
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace e-shopu OBALNAJABKO.CZ
Suggestion of marketing communication of the e-shop OBALNAJABKO.CZ
Anotace:
Diplomová práce na téma „Návrh marketingové komunikace e-shopu OBALNAJABKO.CZ“ se v teoretické části zabývá samotným marketingem, dále marketingovým procesem a mixem a detailně rozebírá jednotlivé nástroje online marketingu. Pro celistvost tématu je dále v práci analýza spotřebního chování Čechů při nákupech online. Praktická část je tvořena jednotlivými digitálními kampaněmi, vytvořenými za účelem …víceAbstract:
The diploma thesis on the topic "Suggestion of marketing communication of the e-shop OBALNAJABKO.CZ" deals in the theoretical part with the marketing itself, then the marketing process and mix and analyzes in detail the various tools and parts of online marketing. For the integrity of the topic, there is also an analysis of the consumer behavior of Czechs when shopping online. The practical part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze