Specifika vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem na střední škole – Mgr. Monika Žurková
Mgr. Monika Žurková
Bachelor's thesis
Specifika vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem na střední škole
The Specifics of Education of a Pupil with Asperger Syndrome in Secondary School
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem se zaměřením na studium na střední škole. Text je rozdělen do tří kapitol. První dvě kapitoly obsahují teoretické informace, jež vycházejí z odborné literatury, třetí kapitola je praktická a obsahuje případovou studii vybraného žáka. V první kapitole je vymezen Aspergerův syndrom, popsána jeho diagnostika a typické projevy …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of education of a student with Asperger's syndrome, focusing on studies at a secondary school. The text is divided into three chapters. The first two chapters contain theoretical information based on professional literature, the third chapter is practical and contains a case study of a selected student. In the first chapter, Asperger's syndrome is defined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/z9uui/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽURKOVÁ, Monika. \textit{Specifika vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem na střední škole}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Public Policies in Opava. 2023. Available from: https://theses.cz/id/akw91u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSilesian University in Opava
Faculty of Public Policies in OpavaBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Syndrom ADHD - Doporučená podpůrná opatření
Romana Drtilová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami zaměřené na Aspergerův syndrom
Vendula Mitisková -
Školní adaptace ukrajinských žáků na základní škole – případová studie
Lukáš Vlach -
Teaching Culture in an Upper Secondary School in the Czech Republic
Katarína Gábryšová -
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
Veronika Samcová -
Redakční práce a fungování regionální televize ZAK s.r.o.
Josef KREBS -
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
Kamila Říhová