Marketingová komunikace v prostředí startupu – Bc. Michaela Čálková
Bc. Michaela Čálková
Diplomová práce
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marketing Communication in Startup Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v prostředí startupu. Na základě literární rešerše oborových teorií bude cílem práce provedení analýzy startupového prostředí a navržení marketingové komunikace reálného startupu. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice marketingové komunikace startupu. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communication in startup environment. The aim of the thesis is to analyse the startup environment and propose marketing communication of the real startup, all of this based on the literature research of the field theories. The first part of the thesis explains the theoretical bases that relate to the issue of startup’s marketing communication. These theoretical findings …víceKlíčová slova
Komunikace prostředí marketing online startup strategie communication environment strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/naop5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specific Aspects of Nonverbal Communication in the Intercultural Business Environment
Anna Jakubíková -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Specifika komunikace v multikulturním prostředí
Eliška Zvonková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši