Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu – Bc. Lenka MRVOVÁ, DiS.
Bc. Lenka MRVOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu
Czech market of sparkling beverages in term of marketing research
Anotace:
Bakalářská práce na téma Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu rozebere konkrétní výzkumy trhu šumivých nápojů a výzkumy značky Dorato, realizované v letech 2006 a 2007 pro společnost Soare sekt a.s. Cílem není obsáhnout popis celého trhu šumivých nápojů a rozbor všech typů marketingových výzkumů, ale konkrétní aplikace výzkumu, jeho interpretace v praxi a jeho dopad. Zároveň budu …víceAbstract:
Bachelor project Market of sparkling wines from the marketing research point of view will deal with concrete researches of the sparkling wines and with researches of the brand Dorato, which were done in 2006 and 2007 for the company Soare sekt a.s. The main goal is not to describe whole market of sparkling wines and analyse of all types of marketing research, but a concrete application of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRVOVÁ, Lenka. Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Kvalitativní porovnání metrologických postupů kontroly vstupních jednotek ve výrobní firmě
Ondřej Bouška -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Veronika Pečivová -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba