Business and Marketing Strategy of Carlsberg Group Ukraine – Veronika Lugovska
Veronika Lugovska
Diplomová práce
Business and Marketing Strategy of Carlsberg Group Ukraine
-
Anotace:
Ukrajina je relativně mladá země, která prochází stádii vývoje. Její ekonomická situace je z historických, politických, finančních, výrobních a kulturních důvodů poměrně nestabilní. Založení a budování společnosti na základech evropských principů obchodu může být výzvou. Případ Carlsberg group je známý svým úspěšným vstupem na ukrajinský trh s pivem, což poskytuje příležitost analyzovat a porozumět …víceAbstract:
Ukraine is a quite new country, which pass through stages of its development. The economic situation is quite unsustainable, because of historical, political, financial, production and cultural issues. Establishing and development of company that proclaimed European principles of business operation can be a challenging opportunity. The case of Carlsberg Group is known as successful entering to the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57889
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Tisovski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57889
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Optimalizace výrobních a marketingově obchodních aktivit u vybraného podnikatelského subjektu
David Mikolda -
Obchodní a marketingové činnosti v konkrétním podniku
Karolína Kovářová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Obsah a význam sociální dimenze situační analýzy marketingové akce
Jekatěrina Zajacová