Jan Suchomel

Bakalářská práce

Strojové učení v počítačové grafice

Machine learning in Computer Graphics
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Jejím hlavním cílem je popsat a otestovat možnosti využití strojového učení v enginu Unity3D. První část se zabývá teoretickým úvodem do problematiky strojového učení, jeho rozdělením na jednotlivé typy a stručnou historií oboru. Dále jsou v této části shrnuty aktuálně vyvíjené projekty se zaměřením na reinforcement learning v počítačových hrách. Poslední …více
Abstract:
Bachelor thesis is divided into two parts. Its main purpose is to describe and test the capabilities of machine learning in game engine Unity3D. Its 1st part is dedicated to the introduction into the machine learning, its division into different types and also its history. In this part, we can also find a brief summary of currently developed projects in the field of machine learning with an emphasis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB11996

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Milan Košťák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses aldqxy aldqxy/4
4. 6. 2020
Složky
Soubory
Kohout, J.
6. 6. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.