Jan Suchomel
Bakalářská práce
Strojové učení v počítačové grafice
Machine learning in Computer Graphics
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Jejím hlavním cílem je popsat a otestovat možnosti využití strojového učení v enginu Unity3D. První část se zabývá teoretickým úvodem do problematiky strojového učení, jeho rozdělením na jednotlivé typy a stručnou historií oboru. Dále jsou v této části shrnuty aktuálně vyvíjené projekty se zaměřením na reinforcement learning v počítačových hrách. Poslední …víceAbstract:
Bachelor thesis is divided into two parts. Its main purpose is to describe and test the capabilities of machine learning in game engine Unity3D. Its 1st part is dedicated to the introduction into the machine learning, its division into different types and also its history. In this part, we can also find a brief summary of currently developed projects in the field of machine learning with an emphasis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11996
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Milan Košťák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
Adéla Kovářová -
Vytvoření 3D modelů a návodů pro počítačové cvičení kurzu Moderní počítačová grafika
Jan Gros -
Vytvoření podpůrných výukových prostředků pro kurz Moderní počítačová grafika
Marek Silber -
Počítačová grafika: Malba
Ekaterina Bobyleva -
Vektorová grafika ve volnočasovém vzdělávaní
Terezie VOLFOVÁ -
Strojové učení v počítačové grafice
Adam Ouhrabka -
Vybraná cvičení a pracovní postupy ve výuce bitmapové grafiky
Ryšánek Ryšánek -
Strojové učení s využitím metody transfer learning
Jan Štol
Název
Vložil
Vloženo
Práva