Společensky zodpovědný marketing jako nový trend v marketingové komunikaci – Ondřej Uher
Ondřej Uher
Bachelor's thesis
Společensky zodpovědný marketing jako nový trend v marketingové komunikaci
Socially responsible marketing as a new trend in marketing communications
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá novým trendem v marketingové komunikaci firem, kterým je společensky zodpovědný marketing. Vedle představení tohoto marketingového nástroje je cílem práce i srovnání předešlého vývoje se současným stavem a především podrobnější analyzování aktuální situace v této oblasti. Proto jsou zde nejprve zmíněny vybrané historicky nejúspěšnější kampaně, ale poté je hlavní pozornost …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with a new trend in marketing communications of companies, which is a socially responsible marketing. Besides a presentment of this marketing tool, main aims of this work are also a comparison of previous progress with current state and especially more detailed analysis of actual situation in this sphere. Therefore, there are firstly mentioned chosen historically the most successful …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Event marketing
Andrea KLIMENTOVÁ -
Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků
Karolína Urbanová -
Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing
Daniya Dyussengulova -
Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis
Petra TOMANOVÁ -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan