Placené PR články jako součást efektivního mixu internetové reklamy – Ing. Petra Konečná
Ing. Petra Konečná
Bachelor's thesis
Placené PR články jako součást efektivního mixu internetové reklamy
Paid PR articles as part of an effective mix of line advertising
Abstract:
This Bachelor thesis compares effectivity of paid PR articles and banners for addressing the users of internet. The content of theoretical – methodology part is description of history and concept of internet marketing. Following is the introduction of used tools and used internet marketing strategies as well as presentation of measurement methods and effectivity analysis of internet marketing. Practical …moreAbstract:
Táto bakalárska práca porovnáva efektivitu platených PR článkov a bannerov na oslovenie užívateľov internetu. Obsahom teoreticko-metodologickej časti je popis histórie a koncepcie internetového marketingu. Ďalej predstavenie používaných nástrojov a používaných stratégií internetového marketingu a uvedenie metód merania a analýzy efektivity internetového marketingu. Praktická časť sa venuje konkrétnemu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q9wbc/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Pavel Bílek -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
Milan Vlk -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová