Hodnocení marketingové kampaně Máte Hromadu Důvodů – Zdeněk KRESA
Zdeněk KRESA
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové kampaně Máte Hromadu Důvodů
Evaluation of marketing campaign You have many reasons to travel public transport in Pilsen
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hodnocením reklamní kampaně Máte Hromadu Důvodů, která od září 2015 do prosince 2016 propagovala výhody cestování městskou hromadnou dopravou v Plzni. Práce nejprve přibližuje problematiku městské hromadné dopravy obecně a aktuální vývoj v odvětví. Další část práce je věnována představení společnosti Plzeňské městské dopravní podniky - autora reklamní kampaně. V dalších částech …víceAbstract:
This bachelor's thesis is concentrating on evaluation of marketing campaign You have many reasons to travel public transport. This campaign was running from September 2015 to December 2016 and was promoting the advantages of using public transport in Pilsen. Thesis firstly introduces problematics of public transport in general, then actual development in this sector. Next part of thesis concentrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRESA, Zdeněk. Hodnocení marketingové kampaně Máte Hromadu Důvodů. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu
Eliška Skovajsová -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Hodnocení reklamní kampaně
David BABKA -
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Petr Pelc -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy
Jakub Tichy -
Návrh reklamní kampaně pro sortiment koupelen společnosti HOPA CZ, s. r. o. v ČR
Eliška ŤULPOVÁ -
Hodnocení vnímaní reklamních kampaní pivovaru Bernard
Petra Červená