Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa – Lenka Krejčíková
Lenka Krejčíková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa
Marketing strategy of Potrefená husa restaurants
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Potrefená husa Resslova patřící do franchisingové sítě Pivovarů Staropramen. Cílem této bakalářské práce je navržení nové marketingové strategie restaurace Potrefená husa Resslova na základě analýzy současného marketingového prostředí a opírající se o výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na typologii zákazníka. Jako doplněk těchto …viacAbstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of Potrefená husa Resslova restaurant as a part of the franchise chain of Pivovary Staropramen. The aim of this thesis is to suggest a new marketing strategy of this restaurant based on the analysis of the current marketing environment and the results of the consumer's typology questionnaire. The new strategy also results from the analysis of the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komparácia kvality služieb v reštauráciách Potrefená husa na území hlavného mesta Prahy
Veronika Malcovská -
Analýza služeb v restauracích Potrefená husa
Daniela Černá -
Národní nebo globální: vliv mcdonaldizace na restaurační zařízení (případ franchisingové restaurace Potrefená husa)
Lenka Oršulová -
Aplikace projektového řízení při výstavbě restaurace Potrefená husa
Jiří Daněk -
Restaurant trends.
Ulyana Lisahorava -
Marketingová analýza podniku Pivovary Staropramen a.s.
Martin Dráha -
Marketingový mix Pivovaru Staropramen s.r.o.
Daniel Včelák -
Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen
Eliška Vrbická