Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu – Jana Mertlová
Jana Mertlová
Master's thesis
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Proposed International Marketing Strategy of Svorto.cz s.r.o. company for the German market
Abstract:
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh …moreAbstract:
The aim of this thesis is to devise an international marketing strategy for the Svorto.cz s.r.o. company on the German market that should help the firm with promotion abroad. The analysis used include the analysis of competition, customers, external environment (i.e. political and legal, economic, socio-cultural and technological environment) and SWOT, all focused on the German market. The results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69192
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Matěj Vokáč
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69192
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Lenka Berková -
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
David Urbánek -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Lenka Stražovská