Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan – Laman Ahmadova
Laman Ahmadova
Diplomová práce
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
Doporučení pro marketing azerbajdžánského vína v Azerbajdžánu
Anotace:
Hlavním cílem této práce je definovat doporučení pro azerbajdžánský trh s vínem. Primární údaje byly shromážděny prostřednictvím on-line dotazníkového šetření v Ázerbájdžánu (n = 279), hloubkových rozhovorů (n = 5) a vlastní zkušenosti autorky. Kvantitativní data byla zpracována ve statistickém softwaru IBM SPSS. Výsledky ukazují efektivitu státních programů na rozvoj produkce vína a zvýšení odbytu …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to define recommendations for Azerbaija-ni wine market. The primary data was collected via online questionnaire survey in Azerbaijan (n = 279), in-depth interviews (n = 5) and author’s own experience. Quantitative data were processed in IBM SPSS statistics software. The results show the effectiveness of state programs on the development of wine production and increasing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Martin Prokeš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer preference in regard of electromobility - Comparison between Czech Republic and Germany
Lukas Hünefeld -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kosmetikou
Dagmar Šimberová -
Statistical analysis of beer consumption preferences of selected age group in the Czech Republic
Petr Vacek -
Statistical analysis of wine consumption preferences
Amarzul Boldsaikhan