Využití muzikoterapie u dětí předškolního a školního věku se souběžným postižením více vadami – Mgr. Ivana Poláková
Mgr. Ivana Poláková
Diplomová práce
Využití muzikoterapie u dětí předškolního a školního věku se souběžným postižením více vadami
The use of music therapy in preschool and school age with multiple disabilities.
Anotace:
POLÁKOVÁ, I. Využití muzikoterapie u dětí předškolního a školního věku se souběžným postižením více vadami. Brno, 2012. 76 listů, 16 listů příloh. Diplomová práce. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. Diplomová práce se zabývá využitím muzikoterapeutických činností u dětí předškolního věku a žáků prvního stupně se souběžným postižením více vadami. Východiskem práce bylo vytvořit a ověřit metodický …víceAbstract:
POLÁKOVÁ, I. The use of music therapy for children accented to simultaneous handicaps caused by more than one defect. Brno, 2012. 76 sheets, 16 shetts of attachments. Diploma thesis. Masaryk University. Faculty of education. This thesis addresses the use of music therapy activities for preschool children and pupils of the first degree with multiple disabilities . The starting point was to create and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nl8yy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Prínos aplikácie Book Creator pre non-verbálne deti s viacnásobným postihnutím
Emilia Lazová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Paravoltiž a její vliv na kvalitu života a rozvoj osobnosti žáků se zdravotním postižením
Markéta Simandlová -
Poslání a vliv Lidové konzervatoře a Múzické školy Ostrava na život a volný čas žáků a absolventů se zaměřením na handicapované jedince
Bára NAVRÁTILOVÁ -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová